Bent u niet tevreden over het product of werkt het niet meer naar behoren? Dan lossen wij het op! Wij leggen u graag uit hoe het werkt.

Hoe retourneer of ruil ik een product?

  • Neem contact met ons op via onze contactpagina om uw retourzending aan te melden. Vermeld al uw gegevens in de E-mail (factuurnummer, naam, adres, postcode, plaats, telefoonnummer).
  • Zodra we uw retouraanvraag verwerkt hebben, ontvangt u een mail of telefoontje van ons om uw retouraanvraag te bevestigen. Daarna heeft u nog eens 10 dagen de tijd om uw product in originele staat met verpakking terug te sturen.
  • Gebruik de originele doos om het product in te pakken.
  • Print online een verzendlabel uit via PostNL of DHL en plak dit op de doos. Heeft u geen printer? Schrijf het retouradres dan zelf op de doos en voorzie het pakket van een verzendsticker in het postkantoor of bij uw dichtstbijzijnde DHL-servicepunt.

    Het retouradres is:
    B-Autoclaaf t.a.v. afdeling retouren
    De Amer 2
    8253 RC Dronten
    The Netherlands

  • Bij het afgeefpunt ontvangt u meestal een track & trace code waarmee u de geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook uw verzendbewijs. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, sturen we u een bevestiging per mail.
    Let op: na de 14 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren. U heeft dan nog wel minimaal 2 jaar garantie op uw product.


        Voorwaarden:

  • Aanmelding van uw retourzending kan tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product.
  • Retourneren is alleen mogelijk als de verpakking ongeopend en het product onbeschadigd is.
  • Het te retourneren product moet in de originele verpakking en in een overdoos worden verpakt.
  • Beschadigde producten en verpakkingen worden niet gecrediteerd.
  • Creditering vindt plaats na ontvangst, controle en goedkeuring door B-autoclaaf.